Termeni și condiții

HomeTermeni și condiții

Prezenta pagină definește termenii și condițiile generale de utilizare a serviciilor oferite de Roama Logistic SRL, precum și informații privind facturarea, plata online și contractele încheiate între prestator și clienți.


1. Informații despre prestator

Denumire: ROAMA LOGISTIC SRL
Sediul social: România
Cod unic de înregistrare: 48823001
Nr. de înmatriculare: J2023017673409
EUID: ROONRC.J2023017673409

Roama Logistic SRL este o societate românească ce oferă servicii de depozitare pentru anvelope, în colaborare cu service-uri auto partenere. Activitatea companiei se desfășoară în conformitate cu legislația română în vigoare.


2. Descrierea serviciului

Serviciul principal oferit de Roama Logistic SRL este depozitarea anvelopelor în locații special amenajate. Procesul presupune următorii pași:

  • clientul se prezintă la unul dintre partenerii noștri (service auto);

  • anvelopele sunt lăsate în custodia service-ului, care le predă către Roama Logistic SRL;

  • anvelopele sunt preluate, etichetate și depozitate în siguranță pentru perioada stabilită.


3. Contractul între client și prestator

La momentul predării anvelopelor, clientul semnează un contract de depozitare, în care sunt menționate:

  • datele de identificare ale clientului și prestatorului;

  • descrierea bunurilor depozitate (anvelope);

  • perioada depozitării;

  • tarifele și modalitățile de plată;

  • drepturile și obligațiile fiecărei părți;

  • condițiile de returnare a bunurilor.

Contractul este documentul care reglementează relația contractuală dintre client și Roama Logistic SRL. Prin semnarea acestuia, clientul confirmă că este de acord cu toate prevederile menționate.


4. Facturare și metode de plată

După semnarea contractului și preluarea bunurilor, Roama Logistic SRL va emite o factură fiscală către client. Factura va fi transmisă în format electronic, prin email, și poate fi achitată prin:

  • transfer bancar (în contul indicat pe factură);

  • plată online cu cardul prin intermediul platformei Netopia Payments, prin accesarea link-ului de plată inclus în email.

Sistemul de plată online oferit de Netopia este securizat și certificat. Roama Logistic SRL nu stochează datele cardului bancar ale clientului.


5. Politica de livrare

Serviciul prestat de Roama Logistic SRL nu implică vânzarea de bunuri, ci prestarea unui serviciu de depozitare. Prin urmare, nu există o livrare clasică, iar bunurile nu sunt transportate către client.

Returnarea anvelopelor se face exclusiv prin ridicarea fizică de la punctul de lucru partener, pe baza identificării clientului și conform prevederilor din contractul semnat.


6. Politica de retur

Fiind un serviciu personalizat, prestat în baza unui contract individual, nu se aplică politica de retur a produselor. Anvelopele pot fi ridicate oricând de către client, în condițiile contractuale stabilite. În cazul în care clientul solicită încetarea contractului înainte de termen, se pot aplica penalizări sau taxe suplimentare, specificate în contract.


7. Confidențialitatea datelor

Roama Logistic SRL colectează și prelucrează datele personale ale clienților în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR). Datele sunt utilizate exclusiv în scopul:

  • încheierii și derulării contractului;

  • emiterii facturilor;

  • facilitării plății online.

Datele nu vor fi transmise către terți, cu excepția partenerilor autorizați care facilitează furnizarea serviciului (de ex. furnizorul serviciului de plată – Netopia).


8. Securitatea plăților

Plata online se face prin Netopia Payments. Toate tranzacțiile sunt procesate printr-un sistem securizat, cu criptare avansată. În momentul accesării link-ului de plată, clientul este redirecționat către pagina securizată Netopia, unde poate introduce în siguranță datele cardului.

Roama Logistic SRL nu are acces la datele cardului și nu intermediază direct tranzacția.